QUOTE(aigarius @ Oct 3 2005, 14:41)
QUOTE(Nuin @ Oct 3 2005, 14:26)
Aboniments maksās 20ls, katrs kas iegādāsies saņems 2 bonusus.
Un cik maksās parastās biļetes?
Ņemot tik lielo mērogu, PR kampaņai būtu patiešām jāizvēršas - noteikti vajadzētu dabūt šonedēļ stāstu Panorāmā, TVNETā, Delfos, LNT Ziņās, tajās TV3 trakajās ziņās, Dienā, Latvijas Avīzē, visos tīņu žurnālos, Klubā, Kapitālā (
), ...
Visur vajag sazvanīties ar attiecīgajiem žurnālistiem un pasniegt to kā stāstu par to, kas ir anime un/vai interviju, lai par to nav reklāmas nauda jamaksā.
Tad vajag aktīvu rīcību no organizētāju puses, it īpaši pēdējā pusotrā nedēlā pirms festa, jo pats no sevis nekas nenotiks
Pāris ierosmes no manis, kā diferencēt šo lietu katram mēdijam atsevišķi
Bērnu žurnāliem to vajag uzdot kā kaut ko jaunu stilīgu, kas nāk iekšā Latvijā, nevajag baidīties no bērnu seriālu pieminēšanas.
Panorāmai, Dienai u.c. nopietnajiem mēdijiem vajadzētu iebarot infu par otaku comunity Latvijā, ar ko nodarbojas, kāpēc anime ir nopietna lieta, nevis bērnu sviests, tagad tam starp citu ir pateicīga augsne, jo salīdzinoši nesen notika multiplikācijas filmu festivāls un jau tur izskanēja atziņa, ka animācija tas ir arī priekš pieaugušajiem. Cik vien spēka, vajag uzrakņāt visu infu par Howls m.c. GitS2 un Hotaru no haka, jo pieaugušo auditorijai vajadzēs spiest uz šiem darbiem. Citējiet Ībertu, no kura vārda pieminēšanas vien dažs labs kritiķis slapina biksēs, vienvārd sakot "anime is a serious stuff"
To pašu tikai mazliet koncentrētākā un apjomīgākā veidā jāmēģina iebarot i-neta portāliem. Piemēram Delfiem, sūtiet to Versijām, un dariet to ceturtdienas vakarā, jo tad būs liela iespēja, ka jūsu materiāls nostāvēs 2 ar pus dienas.
Klubam, FHM utml. droši var iebarot hentaju, zinot šo žurnālu lasītāju loku.
LAuku avīzē kaut ko konservatīvu..cik labi ka mums ir asaru spiežamais Hotaru no Haka..uz priekšu.
To visu varat škaidīt ar intervijām, taču nopietni izvēlaties cilvēkus kurus ļausiet intervēt, lai nesanāk nūģisks iespaids par visu šo padarīšanu.
Ārišķības, kosplejus un citas atraktīvas lietas atstājiet jauniešu izdevumiem, vai arī veidojat atseviškus tematiskus rakstus, taču nevajadzētu piedāvāt nopietnu galu kopā ar nenopietno un jo īpaši lielajiem mēdijiem.
Lai veicas!