Nu man pasham NGO nepatīk, uzreiz nevar saprast ko tas īsti nozīmē, jāmeklē atšifrējums! Kā būtu vienkārši "Latvian anime fan club"
Vēl mozh varētu būt "Anime soul".. mož tikai pa jāniski
mmm.. man neviens no pēdējiem minētiem simpātijas neizraisa.. pārāk vienkārši
QUOTE(Yume @ Nov 13 2004, 15:27)
mmm.. man neviens no pēdējiem minētiem simpātijas neizraisa.. pārāk vienkārši
Viss vienkaarshais ir gjeniaals (ir taads teiciens)
Fanime - arii var buut taads nosaukums
arteck
Nov 13 2004, 15:31
QUOTE
Nezinu, nezinu... Cilveekiem var rasties kaadas liidziibas ar krievu valodas alfabeeta pirmo vaardu pie burta E.
Tieši tā. Man uzreiz rādās. Gardi nosmējos. Nevajag likt vārdus, kuros var slēpties kāds cits "jēdziens". Nu, jūs jau paši sapratāt.
Jaladin
Nov 13 2004, 15:32
QUOTE(Tador @ Nov 12 2004, 22:45)
QUOTE(Yushiro Sakaki @ Nov 12 2004, 21:39)
Nee meiteniite ar rozaa matiem neder. Tas tomeer ir paaraak girlish. Vajag kaut ko tadu, lai patiktu gan dzekiem, gan meiteneem, gan tiem, kas animes neskataas.
girlish?
tu gribi teikt, ka tev nepatiik meitenes?
ha ha man patiik meitenes, bet timeer es negribeetu, klubaa kuraa es esmu logo ir maza meiteniite ar rozaa matiem. Ja logo vajag meiteni, tad kaut ko nopietnaaku piem. Faye Valentine
Edit by Yume :Huh, šitāds te posts jau kautkur gadījumā nebija?
Puma.. ģeniāls nav banāls.
un Fanime.. tāda lieta jau ir.. subbotāji tādi ir. nevajadzētu čiept svešus nosaukumus. Kas mums savu vārdu trūkst.
Jaladin
Nov 13 2004, 15:35
Dah ar (sen)latvieshiem es domaaju ziimes. Piem. ugunskrustu vai ko taadu + kaut kas no japaanjiem
Shinobi-sama
Nov 13 2004, 15:35
Mosh vareetu vienkaarshi "kumi" tam ir 2 noziimes klase un banda... plus viegli izrunaajas tikkai priekshaa vareetu veel kaut ko pielikt tipo "san nen otaku kumi"? 3. gads tapee ka esam senioru banda, kaaa rii nekaadas asociaacijas ar kaadi no animeem. japaaniski tas izskatiitos 3年オタク組 :D
arteck
Nov 13 2004, 15:35
Es domāju, ka nevajadzētu likt kaut kādus personāžus. Vienkārši tad uzreiz cilvēki sāks urbties prātā un mēģinās atrast kaut ko līdzīgu kādam no viņam zināmas animes varoņiem, līdz ar to kādam liksies, ka tas ir klubs veltīts šim konkrētajam varonim. Diez vai jūs to vēlētos. Vajag kaut ko ne tik noteiktu.
Just my 2 cents.
QUOTE(Puma @ Nov 13 2004, 14:30)
Viss vienkaarshais ir gjeniaals (ir taads teiciens)
Fanime - arii var buut taads nosaukums
Tiiri intresants!
Ta vēl var būt kautkā tā:
Otami -
Otaku
Ani
me
QUOTE(Shinobi-sama @ Nov 13 2004, 14:35)
Mosh vareetu vienkaarshi "kumi" tam ir 2 noziimes klase un banda...
tu iedomājies.. cilvēks ejot uz klubu atbild kādam draugam uz jautājumu kur tu ej "uz bandu "un nedod dievs viņš to atbildēs vecākiem..
Nu un runājot par asociācijām, kam kas.. man asociējās ar baltkievu valodu..
Jaladin
Nov 13 2004, 15:41
QUOTE(Shinobi-sama @ Nov 13 2004, 15:35)
Izklausaas labi. Man patiik. Tikai pa pirmajiem burtiem izklausaas taa diivaini. SNOK
Shinobi-sama
Nov 13 2004, 15:46
nu ja tauta galiigi pret tiem "san nen" tad var vienkaarshi "otaku kumi" un siisinaajumaa O.K. tipo "otaku grupa" bet man tikuntaa "san nen otaku kumi">"snok" labaak patiik
Jaladin
Nov 13 2004, 15:48
"otaku kumi"(O.K.) izklausaas labi. Anime grupa(banda)
Es par! Vareetu nobalsot. Uztaisa kaads topicu ar votingu un tad arii noskaidrosim. Tikai kaadus nosaukumus liksim votaa.
Pagaidām Otaku Kumi (O.K.) visreālākais variants. Ja nekas labāks netiks piedāvāts, ta es pagaidām arī par šo! Bet nu vēl ir 4 dienas ko domāt!
Hikaru
Nov 13 2004, 16:15
Nu man kaut kā nevisai gribās stāties kaut kādā bandā vai sektā, vai mafijā, vai vēl kur...
nu godīgi sakot man arī..
ne otaku ne kumi neiet pie sirds.. viens dēļ skanējuma, bet otrs dēl asociācijas
Shinobi-sama
Nov 13 2004, 16:34
grrrrr...... Yume-&^%
es pagaidaam domaaju objektiivi... un nespljaavu aaraa neekadas versijas par Yaoi.. un arii atureejos no Ecchi stillaa ietureetiem nosaukumiem... BET , ja lai iztaisiitu nosaaukumu ir jaapatur praata muusu Yaoi fanes(cik noprotu tad taadas ir visas), tad shis nosaukums paarveertiisies, par nosaukumu kursh man un daudziem citiem buus pilniigi vienaldziigs un mums buus vienpuseejs kompromiss... tapee te jkau agraak mineeja, lai lai veido Poll un tas izskatiitos shaadi .. panjem Rozi paliigaa lai uztaisiitu..... Visas izteiktaas versijas, plus "taada veel nav priekshaa celta"... kaa arii iespeeju atsaukt savu vote un pa jaunam nobalsot, kaa arii regulaari papildinaat vote saraxtu ar ajunaam versijaam par kuraam shejienieshi kaut cik necik izteikushies paozitiivi... ... un nesaki ka tas nav objektiivs priekshlikums
P.S. mans dusmu uzpluuds ir iislaiciigs, jo man noraava 2.5 stundu "kachu" caur IRC pa DCC bez iespeejas resume.. un viss no gala jaasaak.....
ShinChan
Nov 13 2004, 16:38
Radošās nesaskaņas
Man liekas, ka būtu labi, ja par šiem jautājumiem varētu izdiskutēt klātienē, savādāk šai šķēpu laušanai nebūs nekāda produktīva iznākuma. Pagaidām arī vēl neredzu materiālu ko varētu likt uz balsošanu, vajag vairāk versiju.
Shinobi-sama
Nov 13 2004, 16:52
mans niknums jau paaargaaja un "makotoni moushivake arimasen yo" no manas puses Yumei..... Un runaajot par to ka klaatienee izdiskuteejot tas viss driizaak gan paartveertisies par to ka vairaakumu ieguus Autoratiivie personaazhi.. jo tur ir daudz kautriigu , kuri noklusees savas iistaas emocijas
NAFC - Nameless Anime Fan Club
ShinChan
Nov 13 2004, 17:19
QUOTE(Robik @ Nov 13 2004, 15:53)
NAFC - Nameless Anime Fan Club
Atbalstu
Papildināts:
...tikai vajdzētu iedabūt I burtu pirms C, lai sanāk NAFIC.
neatbalstu.
kā jūs iedomājaties to izrunāt kādā sarunā?
mmm.. man te saka prekšā. kā būtu ar - egao , tengoku, midare , himawari, heian, heiwa, mikan, tanbi, nanshoku, okama, gohatto..
Mans variants: TOKIWA
Kādreiz nopietni anime ziimeetaaji dziivoja atsevišķās grupās, un vienu no tādām grupām sauca TOKIWA SOU
tezuka osamu, akatsuka fujio, fujiko F fujio,fujiko fujio A ...u.c naak no turienes
Ito no Kazuki
Nov 13 2004, 20:57
Wooot, tik daudz variantu, tik daudz problēmu ^^ Mjā, kritēriji nosaukumam nav zemākā ranga (bet tas jau ir normāli, ne?):
1. Labskanīgs, viegli izrunājams, vēlams - īss.
2. Oriģināls, ar rozīnīti, maybe ar humoru vai vnk - kewl style. Nedrīkst būt plaģiātisks, banāls, nodrāzts.
3. Diezgan visaptverošs, bet reizē - ar specifisku nozīmi.
4. Perversas asociācijas neizraisošs (kaut gan seksuālu zemtekstu var atrast jebkam...JEBKAM)
5. Vispār - nekādas negatīvas asociācijas neizraisošs.
Njus, man tomēr arī prasās pēc vārdu salikuma (otaku kumi jau mīļi izklausās, ja neskaita, nu ja, jau atkal - asociācijas...). Un par logo piekrītu, ka tam jābūt pietiekami askētiskam - nekādu sarežģītu detaļu vai pārspīlētas krāsainības, taču nedrīkstētu būt arī pārāk stilizēts un bezpersonisks (šaubos, vai pietikstu vnk ar pārīti kanji simboli rāmītī ><).
Bet anyways - lai kāds arī beigās nebūtu logo&nosaukums, galvenā jau ir pati kopā-būšanas ideja ^^ HIDEKI, FIGHT!
otaku zaebatsu -
Nu jūs gan dodiet!
Varbūt labāk tomēr kaut ko tādu, ko ne tikai otaku bet arī parastie mirstīgie sapratīs?
kā būtu ja par logo ņemtu teiksim stilizētu bonsai kociņu ( priedīti - priedes liekas ka Latvijā vēl aug
) + zem tā ( vai kā citādi ) vēl var iepīt kādu anime tēlu vai arī ko citu kas saistītos ar anime... ?
Seven_of_zero
Nov 14 2004, 09:39
Un ka butu ar "L.A.F.C" Latvian Anime Fan Club?
+Chibi+
Nov 14 2004, 13:29
bļāviens, ideju ir vairāk, kā cilvēku, heh..
mjā, es, protams, turos pie savas Katanas [ ne burtiski]. Tāpēc, ka man tas vienkārši liekas "deshevo i so vkusom", i mean - vienkārši un lakoniski. Jo abriviatūras ir too complicated for average people.
Bet, starp citu, man tīri patīk arī Otaku Kumi.
Un - tikai ne "otaku zaebatsu".
Kad es teikšu saviem krieviski runājošiem vecākiem, ka es, redz, esmu iestājumsies Otaku Zaebatsu, viņi 100 punkt' teix - "Zaeba-chto?
"
Tador.. paklusti luudzu ar savu NGO..
Un runaajor par GTO... klau.. abriviatuura protams ir jautri.. bet mees jau shkiet te kaadas 3 lapaspuses diskuteejam ka gribam normaalu vaardu, kas ir saprotams visiem, un no vinja gan vareetu uztaisiit abreviatuuru.
zenofex
Nov 14 2004, 16:07
Esmu pret saiisinaajumiem un nesaprotamaam japaanju valodas fraazeem, tachu man patiik skaniigi vaardi, lai arii vinji neko normaalam latvietim neizsaka.
No tiem kas izskaneeja, man patika Genki un Kokoro. Lai arii parastaa tauta nesapratiis jeegu tachu vaardi skaniigi un normaali var iztulkot jamajiem, ja prasa.
Katraa zinjaa japaanju valodaa tomeer buutu klubu nosaukt atbilstoshaak nekaa mociities ar anglju vaardiem. Klubam tomeer ar anglisko buus visai maz sakara, nee?
Par simboliku - nu domaaju vajag kaut ko japaanisku - kaadu stilizetu templiiti, shrin'i, vai akmens skulptuurinju (aka Spirited Away).
Der arii hieroglifs (nu tur katakana, hiragana, kanji, nezinu), ja kluba nosaukumu var uzrakstiit ar vienu.
Simbolika vispaar ir atkariiga no nosaukuma, tipa genki - atbilstoshaaks buutu smaidinjsh aka ^__^, a kokoro - nezinu kaa atteelot, bet nu ideju saprataat
PS Vispaar vai nebuutu laiks visus nosaukumus uzlikt uz balsoshanu?
+Chibi+
Nov 14 2004, 16:23
QUOTE(zenofex @ Nov 14 2004, 16:07)
PS Vispaar vai nebuutu laiks visus nosaukumus uzlikt uz balsoshanu?
tieš' tā. laix.
logo -
+Chibi+
Nov 14 2004, 17:23
QUOTE(Tador @ Nov 14 2004, 17:14)
logo -
SATRP CITU, man ideja par šīm acīm ļoti patīk. Tas ir ideāls variants, jo patiesi reprezentē visu, kas parastiem mirstīgiem saistās ar anime.
QUOTE(+Chibi+ @ Nov 14 2004, 16:23)
QUOTE(Tador @ Nov 14 2004, 17:14)
logo -
SATRP CITU, man ideja par šīm acīm ļoti patīk. Tas ir ideāls variants, jo patiesi reprezentē visu, kas parastiem mirstīgiem saistās ar anime.
hehe, ideja par shiim aciim jau uzpeldeeja ceturtdienas sanaaksmee - taas ir taas acis, kas man uz jaka muguras.
bet es pilnaa nopietniibaa saku, ka shiis acis IR jaaliek par kluba logo - vienkaarshas, nekraasainas, nekaadu sarezgjiitu liiniju, un nekas, kas buutu stilizeets liidz banaalumam. ja nemaldos, tas ir viss aks tika prasiits no kluba logo.
+Chibi+
Nov 14 2004, 17:33
QUOTE(Tador @ Nov 14 2004, 17:29)
QUOTE(+Chibi+ @ Nov 14 2004, 16:23)
QUOTE(Tador @ Nov 14 2004, 17:14)
logo -
SATRP CITU, man ideja par šīm acīm ļoti patīk. Tas ir ideāls variants, jo patiesi reprezentē visu, kas parastiem mirstīgiem saistās ar anime.
hehe, ideja par shiim aciim jau uzpeldeeja ceturtdienas sanaaksmee - taas ir taas acis, kas man uz jaka muguras.
bet es pilnaa nopietniibaa saku, ka shiis acis IR jaaliek par kluba logo - vienkaarshas, nekraasainas, nekaadu sarezgjiitu liiniju, un nekas, kas buutu stilizeets liidz banaalumam. ja nemaldos, tas ir viss aks tika prasiits no kluba logo.
exactly.
Un - yup - man jau sanāxmē ideja par acīm patikās. Plus, tu mums būsi staigājoša kluba reklāma...
ShinChan
Nov 14 2004, 18:21
Logo ir "zuppa gūd". Bet vai mums būtu jāuztrauca par autorības jautājumiem? Just in case...
Dzonis
Nov 14 2004, 19:12
maacoties mateni man praataa "uzpeldeeja" viizija par logo.peec buutiibas vienkaarsh ar nelielu filozofisku "piesitienu"..kaads?..neteikshu (paarak kautriigs)
ciniities vien taalaak pashi
(kaada jeega no posta?nekaada, bet nevareeju atureeties nepadaloties)
domaaju, ka ar autortiesiibaam probleemas nebuus - eva 01 piem pastaav vellarvien.
Ito no Kazuki
Nov 14 2004, 20:50
Woot, par acīm tiešām ir neslikta ideja ^__^ Vienīgi jautājums, vai konkrēti šo te bildi, neko neizmainot, neuzlabojot - vnk, ja nav klāt ne uzrakstiņa, ne kā cita, tad tā mazliet papliki izskatās >< But that's just my humble opinion!
(par autortiesībām piekrītu - ej nu pierādi, no kurienes tās aces izņemtas ^^)
arteck
Nov 14 2004, 21:06
Atklāti? Uzzīmēts vēl ir ciešami, bet es to nekādīgi nevaru iedomāties kā logo. Liekas, ka kaut kā nav un vispār, tā noslēpumainība (tikai acis) īpaši nepiesaista. Vajag kaut ko konkrētāku. Protams, tā ir mana izpratne par logo.
man veel kas atradaas ko teikt par NGO
Tima EVA 02 nav arii abbriviatuura? un arii taada ko tikai zinaataajs saprastu?
Ja nemaldos tad daudzi no saakuma to arii gribeeja njemt kaa nosaukumu...
arteck
Nov 14 2004, 21:11
Vēlviens atklāti? Besī saisīnajumi. Vislabāk patīk spēcīgs, īss vārds. Varbūt pat "jaunvārds" - saliktenis no diviem dažādiem vārdiem, taču labskanīgs.
1) tiešām nevaru iedomāties kā tās acis izskatīsies kā logo, ,mož viņas vajadzētu pagriezt taisni?
2) Pilnīgi piekrītu iepriekšteiktajam par saīsinājumiem. Neatbalstu tādus, vajadzētu kādu konkrētu vārdu!
Un varbūt kāds varētu pakomentēt šo?:
QUOTE(JurCHiX @ Nov 13 2004, 19:06)
Mans variants: TOKIWA
Kādreiz nopietni anime ziimeetaaji dziivoja atsevišķās grupās, un vienu no tādām grupām sauca TOKIWA SOU
tezuka osamu, akatsuka fujio, fujiko F fujio,fujiko fujio A ...u.c naak no turienes
QUOTE(JurCHiX @ Nov 14 2004, 20:38)
1) tiešām nevaru iedomāties kā tās acis izskatīsies kā logo, ,mož viņas vajadzētu pagriezt taisni?
2) Pilnīgi piekrītu iepriekšteiktajam par saīsinājumiem. Neatbalstu tādus, vajadzētu kādu konkrētu vārdu!
Un varbūt kāds varētu pakomentēt šo?:
QUOTE(JurCHiX @ Nov 13 2004, 19:06)
Mans variants: TOKIWA
Kādreiz nopietni anime ziimeetaaji dziivoja atsevišķās grupās, un vienu no tādām grupām sauca TOKIWA SOU
tezuka osamu, akatsuka fujio, fujiko F fujio,fujiko fujio A ...u.c naak no turienes
tik pat labi varetu but nosaukums JAPAN
un nemaz tik labi neskan - izklausaas prasti kaut kaa
nezinu, nu var tagad ņemt protams un mēģināt dzimtajā valodā atcerēties kādus labus vārdus. Jo man tās trīsburtu abriviatūras jau piefriezās.
Un runājot par logo.. es arī esmu pret acīm.. par tukšu, un kautkā nepiesaistoši.
Paskaidrojiet pavirsham lasiitaajam, ko iisti noziimee "kokoro"! Es zinu tikai "totoro"
P.S. Esmu par aciim! Kas vainas, ka nepiesaistoshi? Gribeeji dzeltenus uzrakstus + daudz izsaukuma ziimes uz melna fona?
zenofex
Nov 15 2004, 12:31
Es jau arii iisti nesaprotu, kas vainas aciim, tik nedaudz jaaapstraadaa lai peec logucha izskataas un jaapieraksta kautkur nosaukums.
Tikai stulbi sanaaks, ja pie aciim pierakstiis NGO, vai arii kadu citu nesaprotamu abreviatuuru. I mean, simbolikai un nosaukumam ir kaut vai drusku jaasaskan.
Un kokoro btw, noziimee sirds.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.