QUOTE(risalje @ Mar 7 2009, 18:11)
Vienīgais ko nesapratu ir tv epu beidzamās divas sērijas.
Vienā citā resursā viens cilvēks uzrakstīja ļoti skaidru tekstu ar saprotamiem vārdiem par šīm sērijām:
QUOTE
Pēdējās 2 sērijās bija domāts, kaa pardomas par anime tēlu raksturu, īpašībām, kas tiek saistīti ar cilvēku rakstura īpašībām īstajā dzīvē visas sērijas tika izdzīvotas, lai labāk saprastu kādas tās ir un parādītu, kā ar viņām anime tēli dzīvo. Pirmā galvenā doma manuprāt ir tāda, ka tu nevari dzīvot vientulība un viens pats, savādāk tu nekas nebūsi, jo tu nevari pats izveidot savu tēlu, formu. To var veidot tikai esot kopā ar cilvēkiem un smeļoties iedvesmu vienam no otra. Otrā varētu būt tāda ,ka patiesībā tikai tu pats vari mainī uzskatus par dzīvi. Piemēram ja tu sev nepatīts un ienīsi sevi tad tās ir tikai tavas domas un tu arī vari tās mainīt. Tur bija arī teikums "Those who hate themselves cannot love or trust others''.
Jāpiebilst ka tās ir tikai manas domas.
Tā kā es arī neko nebiju sapratis, tad tagad izlasot so tekstu, es pieņemu, ka tā tas ir, un tagad es vismaz saprotu ko es vispār kaut kad senos laiko esmu redzējis.
taa quoete ir teicama. viss pa punktiem. zinu, ka taas peedeejaas 2as seerijas daljai cilveeku liekas loti biedeejoshas un nekaadas. bet tas, visticamaak, ir neizpratnes deelj.
risalje
Mar 8 2009, 18:13
Paldies ka paskaidrojāt, bet nevarētu teikt, ka kļuva ļoti skaidrāk. Domāju jānoskatās velreiz. VIspār man patika NGE, jo tur bija nevis pliks action, bet arī iekšējās pasaules atspoguļojums. Tomēr pašas beigas kad shini itkā pamostas no tā murga un visi viņam aplaudē patiešām liekas nedaudznesaprotams.
FuschichO
Mar 10 2009, 00:12
Tagad skatīšos 20.-to epu
Sākumā bija grūti uztvert, jo man gluži vienkārši traucēja viens cilvēks, kurš sēdēja man blakus un nepārtraukti stāstīja kaut ko smieklīgu vai stulbu, tagad es, beidzot vienatnē mierīgi to skatoties, esmu sajūsmā, kā anime ar robotiem spēj no manām acīm izspiest sajūsmas asaras. Esmu uzbudināts/sabudināts/ievilkts visā tajā iekšā. Esmu sajūsmā par tiem vienkāršajiem konceptiem, kas tur izmantoti, cik spilgti tie parādīti, cik tas viss ir klaustrofobiski un divdaļīgi. Tur lieliski parādās morāles divi aspekti, piemēram. Vienvārdsakot- man stāv. Tiesa, līdz šim vienīgais mehanizētais, ko esmu redzējusi ir Ecaflowne, bet tas jau ir no pavisam citas operas, man šķiet.
Nezinu, ko jūs te visi ņematies ar tām pēdējām pāris sērijām. Neticu, ka kaut kas var būt tik šizīgs, ka es to nesaprastu. Vismaz no psiholoģiskā viedokļa. I dare NGE to challenge me! XD
Vēlāk laikam atskriešu un ierakstīšu te raudošu komentāru, ka man viss riebjas un es neko nerubīju. Nu, tad jau redzēs.
Nu, tur daljeeji shiziigs, daljeeji prosta bezprigjels. Atceros, ka tad kad skatiijos biju dziljaakajaa neizpratnee, bet tas hikaru sniegtais skaidrojums shkjiet jeedziigs, varbuut ir veerts noskatiities veelreiz, nu jau sen kaa vairs neko daudz neatceros.
FuschichO
Mar 11 2009, 01:51
Nu ko- noskatījos beidzot visu.
Joprojām esmu tikpat sajūsmināta. Man patīk. Izglītojoši. Pareizāk gan būtu teikt: atgādinoši, jo ko tad cilvēkam par cilvēku vispār jaunu var pateikt? Tas viss jau sen zināms un ar mātes pienu iezīsts, tikai nez kāpēc tiek aizmirsts, nobāzts malā un vēl visādi citādi apskādēts.
Šim es liktu desmit, jo sižets mudina atvērt sirdi un prātu- tas nu mūsdienās ir kritiski vajadzīgs, ņemot vērā aprobežoto, ļauno vai vienkārši nelaimīgo un vientuļo cilvēku koeficientu, bet man tas vecais zīmēšanas stils kaut kā negaršo uz visiem 100% :/
Vot. Patikās.
Un Shinji nav nekāds ņuņņa. Shinji ir cilvēka vispārinājums, tāpat kā visi pārējie varoņi. Es gan nekad neesmu spējusi saprast traumu, kādu var radīt vecāku sliktā attieksme vai nāve, jo esmu uzaugusi, kā tagad moderni sacīt, labvēlīgā ģimenē. Nu gandrīz. Man šķiet, ka sižeta autoram/iem pašam kaut kāda bērnības trauma, tāpēc šī tēma tik ļoti saasināti te tika izvērsta.
Ļoti patika Kaoru. Kaut gan parādījās tikai dažus mirkļus, varu teikt, ka šāda tipa būtnes ir mans etalons, un man vienmēr patīkami redzēt šo radību (jo īsti cilvēks tas nav) attēlojumu animē, literatūrā, mākslā un filosofijā.
Pat žēl, ka tik īss :/
risalje
Mar 11 2009, 17:18
Piekrītu tavam viedoklim mar shini. Sāku skatīties otreiz un uzjundijās velviens jautājums. Kas pie velna ir tā padome?
QUOTE(risalje @ Mar 11 2009, 16:18)
Piekrītu tavam viedoklim mar shini. Sāku skatīties otreiz un uzjundijās velviens jautājums. Kas pie velna ir tā padome?
Tā ar Kalvīša dibināta darba grupa, kuri dara kko tikai tad kad enģeli jau pusi pilsētas nonesuši!
FuschichO
Mar 15 2009, 00:20
Ok, paskatījos End of Evangelion.
Spēcīgi.
Vareni.
Orgazmējoši.
Narkotiski.
Perfekts mind-f.ck, kuram turklāt ir arī jēga.
Tomēr es nesapratu pēdējās dažas sekundes, kur viņš žņaudza Asuku. Un vai tad viņai bija traumēta acs?
Tikko pēc noskatīšanās sekoja:"ok", smaids, svēts klusuma brīdis un "Wat de Fak?"
Nāk prātā Igdrasils un citi antīkie zvēri.
Oficially love it!!! *sirsniņa* *sirsniņa* *sirsniņa*
risalje
Mar 15 2009, 17:38
QUOTE(FuschichO @ Mar 14 2009, 23:20)
Ok, paskatījos End of Evangelion.
Spēcīgi.
Vareni.
Orgazmējoši.
Narkotiski.
Perfekts mind-f.ck, kuram turklāt ir arī jēga.
Tomēr es nesapratu pēdējās dažas sekundes, kur viņš žņaudza Asuku. Un vai tad viņai bija traumēta acs?
Tikko pēc noskatīšanās sekoja:"ok", smaids, svēts klusuma brīdis un "Wat de Fak?"
Nāk prātā Igdrasils un citi antīkie zvēri.
Oficially love it!!! *sirsniņa* *sirsniņa* *sirsniņa*
Pa to aci viņai/viņas evai acī ietrieca šķēpu
FuschichO
Mar 16 2009, 21:03
QUOTE(risalje @ Mar 15 2009, 16:38)
Pa to aci viņai/viņas evai acī ietrieca šķēpu
Ā, jā. Atcerējos. Jāpalūko vēlreiz.
Bet vispār Asuka tāda salīdzinoši neskarta izskatījās, ja ņem vērā, kādā stāvoklī bija viņas EVA
hm... ja pieņem, ka pirmās 24 sērijas bija tikai ievads, it makes sense.
noskatījos visas sērijas burtiski vienā piegājienā (nu labi, pirmās 7 sērijas kkad iepriekšējās dienās, bet pārējo nonstopā šodien). pēdējās 2 sērijas šaušalīgi atgādina manu nepārtraukto pašanalīzi. kvai tas, kur bija viens moments, kad viņš izteica divus pretējus viedokļus un nosecināja, ka abi tomēr ir viņējie. iekšējie konflikti. iekšējais haoss. personības nenoteiktība. mrrrr.... apburbuļojoši....
filmas gan jau noskatīšos kkad vēlāk...
FuschichO
Apr 19 2009, 12:24
Interesanti, vai eksistē cilvēks bez ieksējā konflikta un bez pašanalīzes? Nevajadzētu te atsaukties uz "zelta jaunatni" vai vēl ko tādu, jo tas nav pierādāms. mmm.. peoplez...
UN vai nav vareni, ka šķietami pats nestabilākais varonis izlemj pasaules nākotni? Manuprāt, tieši tāpēc, ka viņā ir pretmeti, tad viņš lietu būtību spēj skatīt objektīvāk, līdz ar to ir progresīvāks. Bet var jau būt, ka tas ir stāsts par katra individuālo pasauli un tā ir vienkārša sagadīšanās, ka izcelta ir Shinji pasaules sabrukšana un rašanās .
tā nav sagadīšanās. stāsts vnk ir gk par Shinji. es agrāk daudz domāju par to, kā tas nākas, ka kāds grāmatas vai filmas tēls izdzīvo situācijās, kur lielākā daļa viņa biedru iet bojā. pēc kāda laiciņa es apjautu, ka tas ir tāpēc, ka autors no visiem tēliem ir izvēlējies tieši to, kurš izdzīvos, un stāsta par to. stāsts par tiem, kas iet bojā apraujas jau krietni agrāk.
FuschichO
Apr 19 2009, 15:44
Bet tā jau ir visos stāstos. Galvenais varonis mirst tikai postmodernismā vai.. nez. Jautājums nebija par galveno varoni, jo ir skaidrs, ka tas ir Shinji. Es tikai domāju, kāpēc tieši viņš, šis tēls- vai tas ir vispotenciālākais no visiem, ja tam dota tik milzīga loma un nozīme? Proti, vai viņa rakstura iezzīmes attaisno to, ka viņš ir galvenais tēls? Vai tas ir norādījums, ka visi cilvēki var būt galvenie tēli? Bet nu labi- šitos jautājumus vajag drop, jo tā ir tikai bezjēdzīga filosofēšana par tēmu. Atbilde nav atrodama.
es aizdomājos par Asuka. viņa jutās nevajadzīga un tāpēc paziņoja, ka viņai nevienu nevajag. vai patiesībā šis paziņojums sevī neslēpj es-gribu-lai-jūs-paši-justos-nevajadzīgi? t.i. novēlēt citiem briesmīgāko savā uztverē?
FuschichO
Apr 20 2009, 16:35
Jā, tā tas varētu būt. Neesmu īpaši pievērsusies Asukas lietas apdomāšanai, taču tā arī šķiet diezgan interesanta. Viņa šķiet suicidāla, tāda, kas grib pierādīt savu esību.. mm.. nez it kā nekā noslēpumaina.
Church
Apr 20 2009, 17:32
Asuka ir parasta klishejiska tsundere. that says it all.
Noskatījos kārtīgi 26 epas un The End of Evangelion.
Spoiler! Highlight the box below to view the hidden text.
Filma it kā turpinās pēc 26 vai 23,to nevar kārtīgi saprast.
Epizodēs Shinji ieslēdzies savā prātā risināja esamības jautājumus. Tēli smadzenēs likās neatkarīgi,bet tās bija papildus ķepas gadsimta puzles atrisināšanai.
Asuka nespēja tikt pāri mātes nāvei,viņas mamma bija pamatīga piu. Bet,diemžēl,kad viņa tika pāri emocionālajam sabrukumam,got pwnt. Bet mēs tomēr viņu redzam aizžņaugtu LCL okeāna krastā.
Ar bintēm un citiem mēsliem.
Par Ayanami neteikšu,viņa tač tas lielais sapelējušais monstrs.
AT-field satur ij dvēseli,ij ķermeni,yay.
Asuka un Shinji žņaudzas...
Kas notiek tālāk?
Spectre
Jun 1 2009, 17:02
g*a*y pron
Tālāk storija nav.
EoE filma sākas aiz 24. sērijas.
Kvalitātes maniaki var novilkt arī jauno Evangelion filmu tetraloģijas pirmo daļu:
http://www.nyaatorrents.org/?page=download&tid=685327.9GB 1080p
risalje
Jun 13 2009, 16:42
ir iespējam jaunajai filmai zemākas kvalitātes versiju kas sver tikai 4gb
Ja tika prasīts, vai ir mazāka versija, jā, ir:
http://www.nyaatorrents.org/?page=download&tid=68872 (Thora, 4.36GiB, 720p AVC, DTS-ES)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.