katraa zinjaa viss modelis jaacenshas izveidot tikai no 4-stuuru poligoniem (qadiem), lai normaali vareetu ar vinju dzrboties (animeet, arii rendereejaas labaax)
Pirmo reizi kautko tādu dzirdu. Ka quad'i labāk renderējas. Nezinu, ko tev nozīmē "labāk", bet videokarte neko citu kā trijstūrus nemāk renderēt. Jebkuru citu poligonu (quadu vai augstākas kārtas) tā noreducē uz vairākiem trijstūriem un tad renderē tos. Tāpēc quad'us renderēt noteikti nav ātrāk. Ātrāk (tāpēc arī labāk, manā izpratnē) ir renderēt trijstūru čupiņu. Pie tam, ar quadiem vai citiem ne-trijstūru poligoniem var būt nesmukumi dēļ tā, ka tie var neatrasties vienā plaknē. Videokartei tas var nepatikt (tb nedabiski izskatīsies). Ar trijstūri gan nav problēmu - tas vienmēr atrodas vienā plaknē.
Sheit neiet runa par videokartes render vispaar, turklaat veidojot CG, kas tiks rendereets ar atieciigu programmu (3ds max, maya etc.) ir ljoti ietaicams, lai uztureetu tiiru geometruju animeeshanas un rendereeshanas laikaa - izmantot quadus.
Ilgi esmu ar to njeemies ar 3d grafiku (NEVIS to, kas domaata 3D speeleem - NEJAUKT!), taapeec ja vajag varu paraadiit kaadu piemeerinju XD kaa tas izpauzaas.