QUOTE(Hikaru128 @ Nov 9 2004, 18:10)
Tas ir tīrais 2D, cik es redzu.
Ir taada viena probleema ar "tiiraa" un "netiiraa" 2D redzeeshanu... Jebkursh no 3D ainas norendereets anime kadrs galu galaa kljuus par "tiiro" 2D, jo redz nedz televizori nedz arii pasha televiizija pagaidaam nespeej atteelot un paarraidiit 3D atteelus (tas pats attiecas arii uz monitoriem).
QUOTE(Hikaru128 @ Nov 9 2004, 18:10)
tur, kur ir 3D, tā ir labi acīmredzami pamanāma....
Cilveeks ir taada buutne, kas viegli ljauj sevi piemaaniit, nu kaut vai izometriskie skati - tiirais pashapmaans
Atteeli, kas izskataas "pilniigs" 3D iisteniibaa var buut salikti no vairaaku liimenju (sarezgjiitaakajaa gadiijumaa) 2D spraitiem, un otraadi... Var pat izveidot divus vienaadus attelus, katrs no kuriem buus taisiits ar savu "metodi" ("3D" un "tiirais 2D" attieciigi). Sarezgjiitu 3D ainu nav iespeejams salikt raugoties uz to tikai no viena skatpunkta. Pat ja taa izskatiisies "pareiza", no cita skatpunkta var izraadiities pavisam kropla.
QUOTE(Hikaru128)
un tas ir pilnīgi normāli..
QUOTE(Hikaru128 @ Nov 9 2004, 18:10)
Cilvēks ir uzzīmēts ar roku, un pēc tam apstrādāts ar datoru. Un krāsas ir uzliktas ar vienu pelītes pogas nospiešanu katrai krāsai. Un pārējais ir 3D, kur ir saliktas taisnes.
Luuk kaads ir mans redzeejums uz sho ainu: Tilts un taa nabaga meiteniite ar plati iepleesto mutiiti ir (taa vien gribeejaas pierakstiit "pilniigi") 3D modelji. Lai arii aina ilgst aptuveni 10 sekundes, ziimeeshana ar roku buutu bijis nepraata darbs. Lai to saprastu var paveerot kaut vai fona t.i. tilta "rotaaciju". "2D" Anime kadrs tiek veidots no vairaakiem "2D" slaanjiem. Parasti apaksheejaa slaanii atrodas
nekustiigs fons (vai pat vairaaki), kuram virsuu tiek salikti dazhaadu objektu, kas ainaa var mainiit savu atrashanaas vietu vai vispaar mainiities, atteeli. Dazhreiz, lai radiitu papildus "realisma sajuutu" fons sliid dazhaados virzienos vai "pietuvojas"/"attaalinaas". Ziimeet ~200 nedaudz atshkjiriigus (lai tos apvienojot rastos pluustosha animaacija) fonus prieksh mazaak nekaa 10 sekunzhu fragmenta ir elliskjiigi darbietilpiigs pasaakums. Daudz vienkaarshaak un aatraak ir izveidot 3D ainu, noraadiit kameras kustiibas celju un norendereet to izmantojot speciaalus filtrus.
Tas, ka viss izskataas tik "plakans", ir datorspecefektu nopelns.
P.S. Un tas, ka skatiitaaji redz tikai "tiiro 2D" noraada uz to, cik labi datorspecefekti iederas shajaa anime.