Help - Search - Members - Calendar
Full Version: - How To Draw Flame -
Anime forum > Anime > Resources
enigmo
Yo, kāds var iedot pamācību kā zīmēt liesmas? Nu tip 2D būtu ieteicams... bet var arī 3D! ph34r.gif
Hikaru
Liesmas var uzprogrammēt, izmantojot OpenGL. Pats neesmu mēginājis tieši liesmas taisīt, bet vispār var. Ja māki programmēt kādā valodā, izlasi OpenGL Tutorialu. Var atrast piemērus un uztaisīt savas 2D/3D kustīgas liesmas, kuras apgaismo arī citus obejktus.
...............
Vai arī tev vajag vienkārši uz papīra uzzīmēt? To gan es nezinu kā.
enigmo
nu man vajaga manam zīmējumam... bet viņš ir pc... bet 2D grafikā... ph34r.gif
ETM
ja tev tik tiehsaam izdodas noprogrammeet liesmas, vienkaarshi uztaisi vinjaams still renderu un lieto savaa 2d grafikaa.
EDIT: bet vienmeer jau var ziimeet liesmas ar smudge tool velkot meeles.
enigmo
Nu man programēšana nepadodas... tapēc labāk sakeit kā photoshopā var uzzīmēt 2D liesmas, jo tur nav tās smudge tool...
ETM
QUOTE(enigmo @ Jun 13 2007, 15:08) *

Nu man programēšana nepadodas... tapēc labāk sakeit kā photoshopā var uzzīmēt 2D liesmas, jo tur nav tās smudge tool...

emm.... iemaacies photoshop pamatus no saakuma varbuut. smudge tool:
IPB Image

flame drawing example
Un to visu atradu ar googli 2 imuutees.
enigmo
Nu parādīšu precīzus piemērus kādas liesmas man vajaga...

IPB Image
IPB Image
Isabel Carmin fon Edelhain
QUOTE(enigmo @ Jun 13 2007, 15:08) *

tapēc labāk sakeit kā photoshopā var uzzīmēt 2D liesmas, jo tur nav tās smudge tool...

Būs ļauni teikts, bet izlasot šito vēl kādu pustundu rēcu no vietas. Nu lab, tas tā... Ja tu to pamācību nesaproti varu tev piedavat ko tādu (arī diezgan ātri atrasts ar Google tantes jauko palidzību) http://ningen.nattoli.net/tutorials/fire . Ļoti vienārša un jau izmēģināta lieta.
undux
tas pirmais atteels neizskataas peec liesmaam
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.