Tātad īsumā pastāstīšu par kādu ENIX veidotu RPG. Sākuma lai kādam nerasstos pretenzijas ka tā nav japāņu veidota spēle vai ar kaī tai nav sakara ar anime lūdzu links iz WIKIPEDIA kur viss ir konkrēti uzdrukāts ==> http://en.wikipedia.org/wiki/Enix
Sāksim ar pamatinfo, spēle radīta 2000. gadā un ir bez turpinājuma, tā ir uz PSX platformas un sastāv no 2 diskiem.
Vide radīta jaukā anime stilā, un visa spēle ir pilnība divdemensionāla, ja vien neskaita kad no 2D telpas aizejot uz kādu perpendikulāru telpu mums rāda čaru no muguras, protams vide ir puslīdz animēta tādejādi rādot visas detaļas, kas rada iespadiu ka spele noris telpā. Bet tas tā, topikā tālāk būs konkrētas bildes no spēles. Sākumā par spēles principiem un ideju. Spēles pamatā ir ņemta Skandināvu mitoloģija kur dominēja pasaules dalījums 3 līmeņos - Asgard, Midgard un Nifelheim.
Asgard ir līmenis kurā dzīvo dievi ( AESIR) un dvēseles, un blakus pastāv VANIR ( oriģināli milzi skandinānu mitoloģijā ).
ASGARD
AESIR vadonis un visa radītājs ir Odins.
Tuvojās pasaules gals RAGNAROK un Odins uzskata ka viņam jācīnas ar VANIR un jebkuru citu spēku lai novērstu Ragnaroku. Tam viņam ir nepieciešami karotāji. Kā karotājus viņš var izmantot cilvēku dvēseles kas spēj pastāvēt Asgardā, bet vienkārši paņemt tās no cilvēkiem kas dzīvo Midargdā viņš nevar tāpēc viņš atmodina Valkīru, kas spēj vākt kritušo cīnītāju dvēseles un sūtīt tās uz Asgardu.
Lūk tad ar Valkīru arī ir jāspēlē.
Tad nu Valķīra dodas uz Midgaru lai vāktu piemērotas cilvēku dvēseles. Sizets nav gluzi lineārs un savākt visas dvēslees nav obligāti, katrai dvēselei ir savs dzīvestāsts, citām ir kāa nozīme iespējamajām beigām. Spēlei ir laika ierobežojums. Tajā ir 8 Chapteri un katrā chapterā 24 Periodi. Periodi tērējas apmeklējot pilsētas, pazemes un vācot dvēseles ( kur arī jāapmeklē pilsēta ).
Spēlē ir 3 iespējamās beigas un 3 grūtib]as pakāpes. Grūtības pakāpes atšķiras ar EXP daudzumu un čaru sākumo dotībām kā arī ar papildus lokācijām un mantām. Vienīgi uz EASY nav iespējams dabūt A endingu.
Spēlē nepastāv naudas ( kam gan dieviem nauda). Odins piešķir par nosūtitajiem kareivjiem Matērijas punktus par kuriemm var radīt noteiktas mantas. Bet mantas ir arī vācamas uz zemes, pastāv dazādi artifakti kuri it kā jāsūtu Odinam, bet varam tos nesūtīt un mums atņems drusku no mūsu dievības līmeņa, kas mums necig neskādē ja vien nenokrīas uz 1.
Pa pasauli mēs lidnāmies un redzam to kā visai drūmu krāsu salikumu ar drupām kas īstenība ir pilsētas.
Spēlē nav nekādu randombatlle, visus pretiniekus var redzēt vienīģais faktors, kas mainās ir kuram ir dota priekšroka uzbrukt ( fightings ir turn based ).
Jāsaka ka cīņas ir visai oriģinālas jo pastāv speciālie sitieni kurus var izpildīt tikai veicot pietiekamu sitienu skaitu pēc kārtas vienā uzbrukumā, sitieni tiek veikti reālajā laikā. Pastāv gan taktiskie, gan uz veiklību tendēti elementi.
Katram personāžam ir unikāla balss ( kas tiek darbināta cīņas laikā ), balss paraugus var klausīties atsevišķā sadaļa kur tiek krātas visas personāžu izteiktās frāzēs, tādejādi radot mums interesi paspēlēt ar kādu personāžu lai iegūtu tā balss paraugus ( pie bals paraugiem nokļūst arī citi svarīgi personāži kurus spēlētājs nespēj kontrolēt).
Īsumā tas būtu viss par spēli, iesaku to jebkuram anime & RPG fanam. Spēle patiešām ir izdevusies un visai oriģināla + tajā ir animētas filmiņas, bet tikai tik daudz lai radītu īsto noskaņu.
P.S šim aprakstam ( domu lidojumam ) iespējams būs rediģēta versija lai padarītu stāstījumu sakarīgaku.