TheBadEdd
Mar 15 2004, 12:48
Luudzu izpauziet savu viedokli par Hellsing, jo tas bija mans pirmais anime ko es redzeeju... (atskaitot dazus hentajus
) Un taadeelj man veel iipashi nevar buut savs viedoklis taadeelj gribeetos dzirdeet ko juus domaajiet! THNX!
P.S. Man vinjsh likaas tiiri nekas atskaitot nobeigumu...
Es tur neko nesapratu...
CaptSolo
Mar 15 2004, 13:29
Manā novērtējumā Hellsing ir vienkārši superīgs!
Grafiski tas nav tik smalks kā Hayao Miyazaki šedevri (Princess Mononoke, Spirited Away), bet tas arī nav vajadzīgs - tam ir savs stils. Man patika.
Cita lieta, ka pēc Hellsing vien nevar spriest par anime. - ja tas ir pirmais anime, ko redzēji.
CryRat
Mar 15 2004, 13:33
ir ok... man ar Hellsing bija viena no pirmajām anime ko redzēju... nez... ir tur daudz ko apspriest ? vienkārša, ātra, interesanta, patīkama anime... patika man tas Incognito ( vai kā viņu tur sauca )
ā un tas Alucarda ( draculA
) weapons bija sweet
personīgi man liekās ka Hellsing tiek stipri par augstu vērtēta... nu bet tas gaumes jautājums tā teikt...
TheBadEdd
Mar 15 2004, 13:44
Juus vareetu ko ieteikt varbuut liidziigu hellsingam?!
Patika , bet truukst nobeiguma , tb paaraak nenoskaidrotu jautaajumu paliek peec noskatiishanaas. Kopumaa tomeer jauki - laba animaacija , story (te gan truukst nobeiguma) un muuzika.
TheBadEdd
Mar 15 2004, 14:26
Pilniigi piekriitu Rune, bet kas var buut tik pat intereseants bet ar nobeigumu?! Rekomendeejiet plz!
kaarleens
Mar 15 2004, 19:53
vajadzees man ar shito novilkt noskatiijos 1 ep pa vivu iepatikaas
zenofex
Mar 15 2004, 20:57
Hellsing nav ne vainas, sizhets un varonji labi, stiliiga anime. Un tas ziimeejums, btw, man ir kaa vaacinjsh visiem siizhiem ar Hellsing
Skabais
Mar 20 2004, 13:41
lasu tautas atsauksmes un brinos - tiesam tik svaki jums gaja skola ar sacerejumu rakstisanu!? kas tas par viedokli - "man patika"...
1 cilveks pasaka "man patika" - ok, pec tam nakamie 10 atkal to pasu "man patika" - tagad man butu jabut labakam, plasakam, dzilakam, alternativam skatijumam uz so anime!!! (vai vispar da par jeb kadu lietu, kas tiek komenteta)
runajot par helsing - it seviski ja ta ir pirma anime - janem vera, ka anime tapat ka kinoindustrija ir dazadi zanri. tapec manuprat helsingu butu jasalidzina ar citiem "briesmeklu" gabaliem - piem: Pet Shop of Horrors, Vampire Princess Miyu, Urotsukidoji utml.
teiksu ka ir - uzskatu to par teicamu gabalu - jo seviski, ja apukojam to sava zanra ietvaros. kas tad ir viens no galvenajiem sausmeklu pamatakmeniem? - noskana, gaisotne, atmosfera - sauciet to ka gribat. un seit manuprat Hellsing spid un laistas - lieliska, savdabiga muzika, raksturojoss "voicings" (diemzel nezinu ka tas butu latviski, varonu dizains, sizeta misterija...
protams ka anime nav ideala - animacija vareja but detalizetaka - ipasi kas attiecas uz kopejo fonu, ka ari personazi vareja but vairak izstradati/atklati. tacu cik esmu meklejis info/baumas par so gabalu - iespejams, ka projektam saistiba ar cenzuru tika apgiezts budzets, ka ari apcirpts sizets/saturs :((
sobrid ieks manga ir pieejamas pirmas divas dalas. cik noprotu tad ari uz sis manga pamata tika veidota anime. ja kads velas saprast biskum vairak, kas isti notiekas - sadabujiet mangu. vel esmu dzirdejis, ka iespejams parqadisies ari turpinajums, kad tiks pabeigtas atlikusas manga dalas.
esmu noskatijies gan japanu val ar angl sub, gan ar angl voiceover - pirmoreiz skatities ietektu ar angl voiceover - vieglak bus uztver, un ari voiceover kvalitate ir salidzinosi reti augsta. bet principa esmu piekritejs lauzu pulcinam, kas skatas orginalvaloda ar sub - vai ta butu anime vai filma.
TheBadEdd
Mar 20 2004, 14:26
Hmmm... vienkaarshi ne visiem gribaas vienaa postaa ieguldiit 30 min no savas dziives, jo postu ir tik daudz... bet neredzeeto anime ir veel vairaak!
Bet paldies, ka izteici savu viedokli, es pat tev piekriitu!
ShinChan
Mar 23 2004, 15:36
neslikts, pavisam neslikts gabals, vismaz man kaa hardcore anime piekriteejam taa likaas. Muuzika laba, tacju paarsaatinaata un vareeja buut ruupiigaak pieskanjota notikumiem uz ekraana, savaadaak rodas iespaids, ka paraleeli filmai tiek laista kaut kaada rock/metal/alternative izlase. Sizjets sameeraa saturiigs nekaadas lielas aazja kaajas laukaa nelien, lai gan mazliet ir paarsaatinaats ar vardarbiibu un asiniim (nekad nedomaaju, ka ko taadu teiksju
). Bet Hellsing tipaazji gan ir ko veerts it iipasji Alucard. Kopumaa mans veerteejums vareetu buut uz 7 1/2 peec 10 balju siteemas. Jaanjem arii veeraa, ka Hellsing skatiijos pa VIVA un vaacu valoda nav mana dzimtaa.
hm....Kaads var pateikt kas bija Alucad's?peedeejaa ep. vinsh par to ko stastiija bet visu nesapratu (skatiijos pa VIVA). sapratu ka dzjeks no senakiem laikiem,ar uusaam,bet kas tieshi?...
Aluvcard's ir Eiropieshu Drakulas ekvivalents, cik es sapratu tad vinsh ir "iistais" vampiirs...
Bet pats Hellsing... lietinja dikti interesanta...
Bet anime no manga's atshkiraas, manga'a personaazhu raxturi izstraadaati labaak, so iesaku visiem palasiit...
QUOTE (Yume @ Apr 9 2004, 08:11 PM) |
Aluvcard's ir Eikropieshu Drakulas ekvivalents, cik es sapratu tad vinsh ir "iistais" vampiirs... |
Izlasi Alucard no otras puses. Got it?
Un atceros, ka skatoties Hellsing, vienā epizodē bija iekļauts tekstiņš par to, ka īstenībā viņš nav Alucard, bet kaut kā citādāk tur bija, neatceros kā. Interesanti, kā tad ir īstenībā.
Hee, man cits jautaajums, cik daudzi no jums zin kas bija Hellsings? Nu pashas organizaacijas dobinaataajs...
Kameer man nepateica, es godiigi sakot pat neiedomaajos.
Nu, nu... kas zin?
AlexMak
Apr 10 2004, 04:17
Pedeja serija, kur Alucarde pret Inkognito cinijas, pirms naves Incognito uzprasija, kas Alucarde tads ir un tika paradita puse no Alucarde sejaas. Man liekas vinjam bija usas, bet es varu kludities- sen skatijos. Kads zin vai Vladam Drakulam bija usas?
Es pienjemu, ka bija Drakulam uusas, t.i. tam, kas Drakulas prototips. Par to, kaads vinjsh graamataa atteelots nezinu, neesmu lasiijis, veel.
Nu peec Stokera graamatas bija gan Drakula'm uusas. Pavisam mazas, bet bija. Hmm, bet Hellsing'aa es taadu liet gan neatceros.
Dzonis
Apr 10 2004, 15:35
QUOTE (Yume @ Apr 9 2004, 09:09 PM) |
Hee, man cits jautaajums, cik daudzi no jums zin kas bija Hellsings? Nu pashas organizaacijas dobinaataajs... Kameer man nepateica, es godiigi sakot pat neiedomaajos. Nu, nu... kas zin? |
Nu, nu...!??Nu gaaja runa par bazniicu, par karalieni,bet ja saki ka bija veel kas, tad padalies
Dzoni tu filmu "Darkula" neredzeeji? Tur bija taads personaazhs kaa Helling's..Ja labi padomaa pat var atcereeties... Tam nebija saistiibas ne ar bazniicu, ne ar politiku.. un pasarg dievs- ar Anglijas karalieni..
TheBadEdd
Apr 10 2004, 21:52
QUOTE (Yume @ Apr 9 2004, 09:09 PM) |
Hee, man cits jautaajums, cik daudzi no jums zin kas bija Hellsings? Nu pashas organizaacijas dobinaataajs... Kameer man nepateica, es godiigi sakot pat neiedomaajos. Nu, nu... kas zin? |
Hmmm... Integras teevs?!
Jap, laikam tas bija teevs..
Gan graamata gan filmaa vinsh tiek piemineets, bet taa.. pa celam..
Tas bija dakteriits ka bija aarsteet Vlada sievu.
TheBadEdd
Apr 12 2004, 18:41
Bishku ne pa teeemu bet kjiniiti driiz raadiis kaadu filmu ar nosaukumu "Van Hellsing"!!! WTF?!
QUOTE (Kakamaka! @ Apr 12 2004, 05:41 PM) |
Bishku ne pa teeemu bet kjiniiti driiz raadiis kaadu filmu ar nosaukumu "Van Hellsing"!!! WTF?! |
Tur maz kas par Hellsing anime teemu... vismaz spriezot peec atteeliem un apraksta.
Baigi dzirdeetais nosaukums, kaad nevar linku nomest, kur par filmu apraxts?
Bet taads labs, ne divos teikumos kaa parasti.
Es te savos screenu kraajumos nesen uzduuros taadam Alucard'am... vai nav shmuki?
vakar skatiidamies hellsing atcereejos ka nezinu atbildi uz veel vienu jautaajumu: kaa labaa darbojas inkognito.?ir kaadas domas?diemzjeel seriaala beigaas uz to arii netiek atbildeets (paaraak daudz neatbildeetu jautaajumu..)
van helsings - tas it kaa naakot no Brema Stokera Drakulas (hvz, vismaz man taa staastija).
skabais
May 2 2004, 21:31
QUOTE |
kaa labaa darbojas inkognito? |
ieks mangas ir dots majiens - visas tas saizes pecpuse (Incognito un maksligie vampiri) - it ka kaut kada fasistiska organizacija, bet no Amerikas (par pedejo isti dross neesmu)
сприган
May 3 2004, 19:59
I can say that.....anime HELLSING sux ,and sux hard ,but manga HELLSING is much better
I think that manga HELLSING ,is better because it got lot`s of blood ! And Alucard and the other guys look better in manga
QUOTE
The main characters are part of the Hellsing organization, which seems to have been inspired by the Lovecraftian Miskatonic University's Wilmarth Foundation, which is an organization formed for fighting demons and the undead. The Hellsing organization would apparently be, then, a variation of the Wilmarth Foundation.
The name Hellsing comes from the character of a similar name in Bram Stoker's Dracula, Abraham Van Helsing. The leader of Hellsing organization, Integra, is the great granddaughter of the grizzled professor. The main character is named Alucard, and this is another relation to Dracula (Alucard is Dracula). Alucard is simply Dracula spelled backwards.
Anime ir ļoti forša, mazliet asiņaina, bet forša (kā es atkārtojos). Neesmu redzējusi pilnībā visas sērijas. Piekrītu, ka nobeigums bija tāds mazliet savāds. Sapratu, ka ļaunais var tikt apturēts tikai ar īstena nemirstīgā palīdzību. Laikam Alukards bija šis nemirstīgais. Kādā saitā lasīju par viņa sakariem ar to ūsaino veci, bet šis saits vairs nestrādā (nu gan cūcība)...
Hellsing is a masterpiece. Im my point of view.
Jei for Hellsing!
Un сприган....shut your ***, or I'll help you.
TheBadEdd
May 3 2004, 22:44
*Kehem* sho topiku par Hellsing'u es saaku un es arii beigshu! Hellsing is a MASTER PIECE OF ART un vinjsh neapspriezaas, jo tas bija mans pirmais anime un joprojaam ir mans miljaakais! Es meeginaaju atrast kaadu analogu peec juusu ieteikumiem topikaa "Tauta grib asinis" bet neko neatradu, jo ja ir asinis nav sizeta un otraadi...
Vieniigais kas mani tagad priecee tas ir GITS un NARUTO! Un nesakiet neko sliktu par Hellsing'u, vismaz neshajaa topikaa!!!
P.S. Iesakiet kaadu spilgtu anime liidziigu Gits'am,Hellsing'am un Naruto!
Best regards,
Kakamaka!
ShinChan
May 4 2004, 01:16
Piedod Kakamaka (jibio, kur tik pretiigu nickname esi sev panjeemis), bet naaksies pateikt arii ko sliktu par tavu beloved Helsingu. vari man nepiekrist, tacju sjii anime ir tikai klaja asinspirts, bez iipasji lielas jeegas. Protams asinspirts ir smuki animeeta, to veic stiliigs vecis teerpies saartaa. Sjis vecis nav izniicinaams un nabaga izkurtusjos vamiireljus galina speeleejoties (iznjeemums bija vien Incognito) un tas vien no sizjeta viedoklja laupa jebkaadu intrigu. Galveno varonju teeli nav liidz galam veiksmiigi izstraadaati (tur pie vainas vareetu buut seriaala iisums). Visvairaak man riebjas fakts, ka man Hellsing patiik, par spiiti tam, ka es apzinos ka tas ir sameeraa liels crap, vieniigi ietiits smukaa konfeksjpapiiraa, bet taas asinis, taas asinis.
lai cik tas nebuutu skumji, tachu man jaapiekriit ShinChan
Mani jau ar izbrīna seriāla sākums. Pilnīgi bezjedzīgi slaktiņi. Manuprāt varēja vairāk pie sižeta piestrādāt. Beigas jau tādas tīri neko, tik, kas tur ar to ūsaini?
Crap jau varbūt, bet tās asinis, tās asinis...
Hellsings vareetu buut viens no labaakajiem vampiiru tematikas anime un viens no labaakajiem `asinu` gabaliem, bet pats labaakais Hellsings tomeer nebuus.
QUOTE (Rune @ May 4 2004, 09:35 AM) |
Hellsings vareetu buut viens no labaakajiem vampiiru tematikas anime un viens no labaakajiem `asinu` gabaliem, bet pats labaakais Hellsings tomeer nebuus. |
Es gan domāju, ka Hellsings nav labākā vampīru tematikas Anime. Man kaut kā labāk patīk Vampire Princess Miyu (tās, protams, tikai manas domas). Asiņu ziņā gan tev piekrītu.
сприган
May 4 2004, 10:40
es domāju ka Vampire Hunter D:Bloodlust un Blood:The Last vampire ir labākā vampīru tematikas Anime
TheBadEdd
May 4 2004, 10:41
Mjaa... cik daudz cilveeku, tik daudz arii viedoklju...
Tomeer es palieku pie saveejaa!
Es neteicu, ka ir labaakais vampiiru tematikas anime. Es teicu, ka vareetu buut, VAREETU BUUT. Taa kaa man iipashi nepatiik vampiiri, tad atvainojiet par manu nezinaashanu shajaa anime nozaree.
Nu jaa, Vampire Hunter D-Move, ir krietni labaaks par Hellingu sizheta jomaa, bet seriaals vinjam vispaar nevelk. Nu jaa, un ja jau saakuma apspriest asinis, tad ir da-a-audzi anime kas ir asinainaaki par Hellsingu...un par vinjiem nezkaapeec nesuudzaas.
ShinChan
May 4 2004, 12:23
QUOTE (Yume @ May 4 2004, 11:09 AM) |
Nu jaa, un ja jau saakuma apspriest asinis, tad ir da-a-audzi anime kas ir asinainaaki par Hellsingu...un par vinjiem nezkaapeec nesuudzaas. |
Ne jau asinju hektolitros ir taa vaina (es to pie filmas truukumiem nemaz negrasos mineet). Vaina ir sizjetaa
Un kuras Anime tad būtu asiņainākas? Neesmu par tām tik daudz dzirdējusi...
keitaro
May 4 2004, 12:58
nu nezinu, ir labaakas anime redzeetas.
vizuaalais
sizjets
vispaar vampiiru tematika ne sevishkji pie sirds iet...
skabais
May 5 2004, 06:57
viens no galvenajiem iemesliem kapec man patik Helsing - tas ir Alucards. Arkartigi fascinejos, unikals, mistisks tels/ personiba - bez tam - ka medz teikt "stiligs". Ja Alucard atainotu savadak (piemeram daudz klasiskaku Drakulas variantu) - prieks manis si anime zaudetu interesi/patiku.
QUOTE (Kikumi @ May 4 2004, 11:26 AM) |
Un kuras Anime tad būtu asiņainākas? Neesmu par tām tik daudz dzirdējusi... |
Pasties Berserk un tad saki.. ja?
mjaa...Hellsing's tiiri taa nekas.kas tieshaam likas interesantas,bija taas filminjas (vai kaa vinjas tur var nosaukt) ko raadija peeec katras seerijas. Dazjas lika pat pasmaidiit ..: )
zenofex
May 5 2004, 11:01
Ne iisti par teemu, bet... vai japaanju muuviju Battle Royale esiet redzeejushi? Tur arii ir asiinis un pati filma... Diezgan baiga un druuma.
Iesaku, noteikti, ka eMule/DC++ var dabuut.
kaarleens
May 5 2004, 14:08
1 batle royale ir ljoti laba
2 gan maN vais nepatika
nu tik takeshi meita bija ljoti simpaatiska
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.